O firmie

Misja, wartości i cele Dystrybucji Polskiej

Stać się ogólnopolską, rozpoznawalną marką na rynku usług pocztowych oraz w masowej świadomości. Stać się symbolem nowoczesności i nowatorskiego podejścia do branży usług pocztowych.

Dzięki perfekcyjnemu serwisowi, doskonale dopasowanej indywidualnej ofercie i silnemu zespołowi; stać się najchętniej wybieraną przez klientów firmą.

Marketing bezpośredni to...

Nie będziemy cytować podręcznikowej definicji - wyznaczymy ją wraz z Tobą, szanowny Kliencie, bowiem ogranicza nas wyłącznie wyobraźnia! Swoją markę i doświadczenie  budujemy od 2000 roku, dzięki czemu śmiało możemy poszczycić się mianem lidera w branży marketingu bezpośredniego. Nasze działania nakierunkowane są na innowacje i efektywność, dzięki którym zapewniamy Twojej firmie nieprzerwany wzrost oraz pełną satysfakcję czerpaną z współpracy.

Doskonale wiemy, jak ważny jest dynamiczny i odpowiedzialny rozwój, dlatego poza umacnianiem pozycji lidera na rynku marketingu bezpośredniego, stale poszerzamy swoją ofertę poprzez ekspansję na nowe obszary biznesowe, takie jak dostawa prenumerat, paczek, usług logistycznych oraz obsługa e-commerce.

Dystrybucja Polska Sp. z o.o. jest niepublicznym operatorem pocztowym o numerze zezwolenia URTiP: 10/ZK/04.

 

Swoją markę i doświadczenie budujemy od 2000 roku. Dziś posiadamy wiodącą pozycję w dystrybucji przesyłek bezadresowych. Kolportujemy ponad 95 milionów druków miesięcznie. Nasi klienci to największe sieci handlowe w Polsce. W 2011 roku Dystrybucja Polska Sp.z o.o. skoncentrowała swoje działania na poszerzeniu i rozbudowie usługi przesyłek adresowych. Stworzyliśmy w ten sposób realną ALTERNATYWĘ dla firm korzystających z usług pocztowych.

 

Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w największych miastach na terenie całej Polski. Dysponujemy własnym zapleczem logistycznym, które umożliwia wysyłkę na terenie całego kraju.

 

119
oddziałów i filii
16
regionów Polski
3 000
doręczycieli

Zaufali nam